Känner mig så stolt.....

Ja idag måste jag faktiskt själv få lov att säga BRAVO. Började dagen med frukost, därefter kom mina föräldrar på en snabb fika. ( Adam skulle bjuda på muffins ) Jag fikade på äpple!!!!!
Sen va det dax för middag, blev indisk köttfärssås med ris. Första gången vi gjorde det idag, och det ska absolut göras fler gånger för det va väldigt gott =) Hann under tiden även med att slänga ihop en sats med jordgubbsmuffins. Jag och Adam bakade ju igår men där va ägg över som snart skulle gå ut så det va lika bra att använda upp dem med. Efter det körde vi och hämta fiestan som stod parkerad i lilla Strövelstorp.

Sen va det bara att bege sig vidare till Åstorp där vi skulle bli bjudna på våfflor ( kvällsmat ) hos ett par bekanta. Deras flicka och Adam går på samma dagis så det e mest därifrån vi känner varandra. Dem leker så himla fint tillsammans! Vet inte om det är för att dem är lika gamla eller om det är för att hon är flicka och han pojke. Ska ju inte ha någon betydelse igentligen men är man för lika så är det väl lättare att man börjar tjaffsa?!  Istället för att köpa med en blomma så tog vi med några muffins, vilket jag tror blev uppskattat!
JAG HOPPADE ÖVER BÅDE VÅFFLORNA OCH MUFFINSEN!!!!!!! Jag hade med mig egen kvällsmat som jag strikt har klarat att hålla mig till. Jag blev inte ens sugen när jag såg dem andra äta. Efter denna första veckan så tycker jag nästan att mitt sockersug har försvunnit helt.

Nu ska jag fortsätta att läsa min bok som jag har påbörjat.....


8.30 Frukost: 2 st rågknäcke med skinka, tomat och paprika på. 1,5 glas juice och 1 kopp te.

11.00 Fika: 1 äpple och 1 kopp kaffe

13.30 Middag: 1 portion indisk köttfärssås med ris, 1 glas mjölk

17:00 Kvällsmat: 1 avokado, 1 banan, 1 päron, keso och 1 kopp kaffe

21.00 Fika: 1 kopp kaffe och 1 äpple

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0